مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1396 ساعت 11:452017-12-17حوادث

توانمندی بالای افسران در کشف علمی جرم/اساس کار پلیس آگاهی، تحقیق و پژوهش


رییس پلیس آگاهی نیروی انتظامی با بیان اینکه اساس کار کارآگاهان ، تحقیق و پژوهش است، گفت: پلیس آگاهی زمینه مطالعات گسترده، اقدامات تحقیقاتی، - تعامل با دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی و همچنین تبادل علمی با پژوهشگران را در راستای جلوگیری و پیشگیری از جرم فراهم کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار محمدرضا مقیمی با اشاره به اهمیت پژوهش در ماموریت های پلیس آگاهی، اظهار داشت: امنیت اجتماعی با گذر زمان و گسترده تر شدن مفهوم آن در علوم مختلف، جایگاه مطالعاتی خاصی پیدا کرده است.

وی افزود: کارآگاه بودن به معنای پژوهش کردن و به نوعی به دنبال آگاهی رسیدن است که معمولا در این شغل برای روشن شدن استفهاماتی که به وجود می آید باید تحقیق کرد.

رییس پلیس آگاهی ناجا با بیان اینکه اساس کار در پلیس آگاهی تحقیق و پژوهش است، افزود: ماموران پلیس آگاهی در حوزه ماموریتی خود به ویژه موضوع جرم و نیز علوم روز باید تحقیق و پژوهش انجام دهند که در صورت ضعف قادر به تحلیل و بررسی نخواهد بود.

وی، پیشرفت های اجتماعی و علمی را برای تفهیم بهتر اتفاقات جامعه برای دانش افسران پی جوی پرونده ضروری دانست و گفت: بسیاری از جرایمی که افراد مجرم مرتکب می شوند از کسانی است که در محیط اطرافمان هستند برهمین اساس باید دانش خود را همپای مردم در جامعه افزایش دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمندی بالای افسران در کشف علمی جرم/اساس کار پلیس آگاهی، تحقیق و پژوهش

توانمندی بالای افسران در کشف علمی جرم/اساس کار پلیس آگاهی، تحقیق و پژوهش