مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1396 ساعت 11:402017-12-17سياسي

ضرب و شتم دستفروشان نسخه ای که هنوز برای ساماندهی آنها به کار می رود!


در میان همه اخبار تلخی که گاه و بیگاه رخ می دهند و خاطر شهروندان ایرانی را مکدر می کنند، ضرب و شتم سنگین دست فروشان را باید از آن دست رخدادهایی قلمداد کرد که هر چه بر تعدادشان افزوده می شود، - برای شهروندان تکراری نمی شود و همچنان مردم نسبت به آن حساس هستند؛ موضوع مهمی که گویا مدیران ارشد شهری به آن واقف نیستند و ضرب و شتم را تنها راه جمع کردن بساط دستفروشی می دانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، پس از ضرب و شتم سنگین یکی از دست فروشان تهرانی که اواخر هفته گذشته و در محدوده چهارراه ولیعصر(عج) تهران رخ داد، واکنش های فراوانی نسبت به این رخداد در فضای مجازی پیش آمد که همگی حکایت از اعتراض و ناراحتی عمومی نسبت به تکرار چنین حوادثی بود.

ماجرای ضرب و شتمی که از آن سخن به میان آمد، تکرار داستان های تلخ مشابهی است که پیش از این نیز توسط مأموران سد معبر شهرداری ها در شهرهای مختلف کشور صورت گرفت و در شهر تهران نیز نمونه های فراوانی برای آن می توان پیدا کرد؛ حادثه ای که در جریان آن یک دست فروش افغانستانی توسط چند مأمور سد معبر شهرداری تهران آنهم در حضور مأمور نیروی انتظامی به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

اولین نکته عجیبی که در رابطه با وقوع این حادثه برای شهروندان بیشتر مطرح شد، چرایی تکرار اینگونه حوادث در حیطه مسئولیتی تیم جدید شهرداری ته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب و شتم دستفروشان نسخه ای که هنوز برای ساماندهی آنها به کار می رود!

ضرب و شتم دستفروشان نسخه ای که هنوز برای ساماندهی آنها به کار می رود!