مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1396 ساعت 11:402017-12-17سياسي

وزیر آموزش و پرورش: معضل بیسوادی در مناطق مرزی، شاه بیت معضلات جامعه


" وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه معضل بیسوادی در مناطق مرزی، شاه بیت معضلات در جامعه است، گفت: باید بتوانیم بیسوادی را تا آنجایی که ممکن است به خصوص در مناطق مرزی که در معرض هجمه های فرهنگی آن سوی مرزها هستند، کاهش دهیم و در این زمینه مجدانه حرکت کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمد بطحایی در جلسه شورای آموزش و پرورش و شورای سیاست گذاری و هماهنگی مناطق مرزی استان خوزستان که امروز، 25 آذرماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: همکاران من در خوزستان علی رغم شرایط سخت آب و هوایی و نامساعد بودن زیرساخت های آموزشی، همچنان پرچم تعلیم و تربیت را در این استان بالا نگاه داشته اند و به همت آن ها و لطف خدا نشانه های بسیار خوبی در آموزش و پرورش استان خوزستان به دست آمده است.

وی افزود: خوزستان سهم بزرگی را در تمدن ایران اسلامی به خود اختصاص داده است و محور بسیاری از تحولات در حوزه های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی کشور بوده است.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: آموزش و پرورش دروازه ورود به جامعه مطلوب و پل عبور از موانع و مشکلات و رسیدن به عاقبت بخیری و رستگاری در دنیا و آخرت است.

اگر بخواهیم فردایی داشته باشیم که در آن اخلاق حاکم باشد، ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی وجود نداشته باشد و کلانتری ها، بیمارستان ها و دادگستری ها خلوت بشوند، باید به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر آموزش و پرورش: معضل بیسوادی در مناطق مرزی، شاه بیت معضلات جامعه

وزیر آموزش و پرورش: معضل بیسوادی در مناطق مرزی، شاه بیت معضلات جامعه