مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1396 ساعت 11:352017-12-17پزشكي

"هانیه" قطع نخاع نشده است / با فیزیوتراپی مناسب


رییس انجمن فیزیوتراپی ایران آخرین وضعیت هانیه، دختری که در زلزله کرمانشاه دچار ضایعه نخاعی شد را تشریح کرد و گفت: هانیه قطع نخاع نشده است و با فیزیوتراپی مناسب به زودی می تواند به زندگی عادی خود بازگردد.

- دکتر محمدعلی محسنی بندپی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت جسمانی "هانیه" دختر کرمانشاهی که در زلزله برای نجات خواهر سه ساله اش دچار آسیب و ضایعه نخاعی شد، گفت: خوشبختانه در حال حاضر وضعیت جسمانی هانیه بسیار خوب است و اینکه شایعه شده بود این دختر به طور کامل قطع نخاع شده، درست نیست.

خوشبختانه مراقبت های پزشکی در حد اعلا برای او انجام شده و اکنون حضورش در بیمارستان از نظر درمانی مفهومی ندارد و هانیه باید درمان فیزیوتراپی دریافت کند.

وی با اشاره به حضور استاندار کرمانشاه، مدیرکل بهزیستی کرمانشاه، معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کل کشور و مسئول شعبه انجمن فیزیوتراپی کرمانشاه در جلسه ای برای بررسی وضعیت هانیه، ادامه داد: خودم شخصا وضعیت هانیه را ارزیابی کردم و خوشبختانه اوضاع جسمانی اش نسبت به آنچه که در شبکه های مجازی بیان شده بود، بهتر است.

همچنین صبح دیروز از مناطق سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی بازدید کردیم و اغلب بیمارانی که دچار ضایعه نخاعی شده اند؛ چه بیمارانی که آسیب های معمولی دیده بودند و چه آنهایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

"هانیه" قطع نخاع نشده است / با فیزیوتراپی مناسب

"هانیه" قطع نخاع نشده است / با فیزیوتراپی مناسب