مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1396 ساعت 11:302017-12-17بين الملل

درگیری های صبح امروز میان نظامیان اشغالگر و فلسطینی ها در کرانه باختری و قدس


نیروهای اشغالگر اسراییلی صبح امروز (یکشنبه) شش فلسطینی را در کرانه باختری و قدس در جریان حمله به چند روستا در استان های کرانه باختری بازداشت کردند و ورودی های برخی روستاها و شهرک ها را بستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منابع محلی گفتند، نیروهای اشغالگر به شهر طولکرم و شهرک یعبد در شهرستان جنین و دو شهرک حلحول و الظاهریه در الخلیل یورش بردند.

درگیری ها صبح امروز در پی حمله نیروهای اشغالگر به شهرک یعبد در جنوب جنین بود و نیروهای اسراییلی مبالغی پول از یک شهروند در قباطیه را مصادره کردند.

نیروهای اسراییلی در خیابان های یعبد به ویژه در نزدیکی بانک فلسطینی مستقر شدند، به طوریکه درگیری هایی رخ داد و آنها به سمت فلسطینی ها گاز اشک آور شلیک کردند.

از سوی دیگر، نیروهای اسراییلی به منزل محمد ریاض زکارنه، اسیر فلسطینی در شهرک قباطیه در جنوب جنین حمله و مبلغی معادل 1800 دینار اردنی را مصادره کردند.

نیروهای اشغالگر اسراییلی شب گذشته ورودی روستای راس کرکر در غرب رام الله را بستند و سربازان اسراییلی مانع از ورود و خروج شهروندان و خودروهای فلسطینی به داخل روستا شدند.

این اتفاقات در حالی است که به نقل از المیادین، در نتیجه درگیری ها میان سربازان اسراییل و قدس در روز شنبه، 10 تن زخمی و 12 تن بازداشت شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگیری های صبح امروز میان نظامیان اشغالگر و فلسطینی ها در کرانه باختری و قدس

درگیری های صبح امروز میان نظامیان اشغالگر و فلسطینی ها در کرانه باختری و قدس