مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1396 ساعت 11:252017-12-17ورزشي

درخواست جالب رونالدو از بارسایی ها پس از قهرمانی


ستاره پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید پس از دومین قهرمانی متوالی تیمش در جام جهانی باشگاه ها از این رقیب کاتالان یک درخواست داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، تابستان امسال و پیش از برگزاری بازی رفت پیش پرده فصل جدید لالیگا (سوپرجام اسپانیا) در نوکمپ، برای خیلی ها این سؤال پیش آمده بود که آیا بازیکنان بارسلونا در خانه شان برای خوشامدگویی از رقیب مادریدی به عنوان قهرمان فصل گذشته لالیگا تونل افتخار خواهند زد یا نه.

پیش بینی های متفاوتی درباره آن موضوع صورت گرفت و در نهایت رئال مادرید در میان تشویق بازیکنان حریف کاتالان پا روی چمن ورزشگاه نوکمپ گذاشت.

از دو سه روز پیش دوباره چنین سؤالی شکل گرفته است؛ اینکه آیا بارسایی ها در بازی بعدی شان که ال کلاسیکوی خارج از خانه در سانتیاگو برنابئو است هم برای رئال مادریدی که شب گذشته (شنبه) قهرمان جام جهانی باشگاه ها شد، تونل افتخار خواهند زد یا نه؟ بسیاری از مادریدی ها و در رأس آنها ستاره پرتغالی این تیم، کریستیانو رونالدو امیدوار است این اتفاق رخ دهد و این موضوع را بدون هیچ رودربایستی اعلام کرد.

رونالدو که با تک گل او رئال مادرید موفق شد گرمیو را در فینال جام جهانی باشگاه ها شکست دهد و قهرمان شود، با اشاره به ال کلاسیکویی که (دوم دی) در خانه کهکشانی ها برگزار می شود، در میکسد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست جالب رونالدو از بارسایی ها پس از قهرمانی

درخواست جالب رونالدو از بارسایی ها پس از قهرمانی