مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1396 ساعت 11:202017-12-17ورزشي

شجاعی: برنامه ای برای ماندن در تیروکمان ندارم/ منتظر تصمیم وزارت ورزش هستم


رییس فدراسیون تیروکمان با بیان این که برنامه ای برای ماندن در تیروکمان ندارم، گفت: طی جلسه ای که با داورزنی داشتم، تاکید کردم که هر چه سریع تر وضعیت من را در تیر و کمان مشخص کنند.

- محمدعلی شجاعی در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت خود در تیروکمان و این که آیا در انتخابات این فدراسیون شرکت خواهد کرد یا خیر؟ اظهار کرد: من در چهار سالی که مسئولیت این فدراسیون را بر عهده داشتم به اندازه خودم کار کردم و هدفم این بود که در رده های پایه به نتایج خیلی خوبی دست پیدا کنیم که خدا را شکر خروجی راضی کننده بود.

وی گفت : کسب دو سهمیه المپیک نوجوانان بزرگترین اتفاقی بود که در طول مدیریت چهار ساله من رخ داد و نشان از این داشت که ما می توانیم در المپیک 2020 در ریکرو به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

امیدوارم این روند در تیم های پایه همچنان تداوم داشته باشد.

رییس فدراسیون تیروکمان در پاسخ به این پرسش که آیا در ثبت نام جدید انتخابات فدراسیون تیروکمان شرکت می کنید و حضور شما در سمت معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان که به عنوان شغل دوم محسوب می شود، مشکلی را ایجاد نخواهد کرد، افزود: حتی اگر بحث حضور من به عنوان معاون امور اقتصادی و توسعه منابع در استانداری اصفهان به عنوان شغل دوم محسوب می شد، من برنامه ای برای ماندن در تیروکمان نداشتم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شجاعی: برنامه ای برای ماندن در تیروکمان ندارم/ منتظر تصمیم وزارت ورزش هستم

شجاعی: برنامه ای برای ماندن در تیروکمان ندارم/ منتظر تصمیم وزارت ورزش هستم