مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1396 ساعت 10:352017-12-17اقتصادي

عملکرد روابط عمومی بانک صادرات استان قم مورد تقدیر قرار گرفت


​اداره کل روابط عمومی بانک صادرات ایران در ارزیابی عملکرد واحد روابط عمومی استان های این بانک در سراسر کشور طی شش ماه ابتدای سال 96، روابط عمومی بانک صادرات استان قم را به عنوان واحد منتخب برگزید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بانک صادرات"، خلاقیت و توانمندی در ایجاد ارتباط دوسویه درون سازمانی و برون سازمانی، استفاده از ظرفیت های موجود برای معرفی بهترین و مناسب ترین خدمات بانک به مشتریان و ایجاد اثربخش ترین فضای اطلاع رسانی و اعتمادسازی را از جمله مولفه های این انتخاب می توان برشمرد.

پرداخت بیش از 70 میلیارد ریال تسهیلات حمایتی در استان قم بانک صادرات ایران در راستای حمایت از برنامه های اقتصاد مقاومتی، رونق تولید و کمک به ایجاد مشاغل خانگی طی شش ماه اول سال 96 در استان قم با اعطای بیش از 70 میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی زمینه اشتغال 490 نفر را فراهم کرد.

تسهیلات این بانک در استان قم برای حمایت از کارگاه ها و کارخانجات در قالب برنامه های اقتصاد مقاومتی و رونق تولید و همچنین کمک به امر اشتغالزایی خانگی در مناطق کمتر توسعه یافته طی شش ماه نخست امسال به 70 میلیارد و627 میلیون ریال رسید که در این راستا شرایط اشتغال 185 تن به طور مستقیم و 305 تن به طور غیرمستقیم فراهم آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد روابط عمومی بانک صادرات استان قم مورد تقدیر قرار گرفت

عملکرد روابط عمومی بانک صادرات استان قم مورد تقدیر قرار گرفت