مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1396 ساعت 10:312017-12-17سياسي

با مخالفت نمایندگان فوریت طرح تسویه بدهی سهامداران سهام عدالت رد شد


نمایندگان مجلس با فوریت طرح مکلف کردن وزارت اقتصاد به تسویه بدهی سهامداران سهام عدالت ظرف 4 سال مخالفت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس"، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه 26 آذر) تقاضای بررسی طرح الحاق یک تبصره به بند ب ماده 34 قانون اصل 44 قانون اساسی را به صورت دوفوریتی به بحث گذاشتند.

بر اساس این گزارش وکلای ملت پس از شنیدن سخنان مخالفان و موافقان دو فوریتی بررسی شدن طرح مذکور که وزارت اقتصاد را مکلف می کرد ظرف 4 سال بدهی سهامداران سهام عدالت را تسویه کنند، به دوفوریت آن رای ندادند و پس از آنکه به درخواست مسعود پزشکیان نائب رییس اول مجلس یک فوریت آن به رای گذاشته شد با آن نیز مخالفت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، با مخالفت نمایندگان با فوریت دار شدن طرح الحاق یک تبصره به بند ب ماده 34 قانون اصل 44 قانون اساسی، این طرح به صورت عادی از سوی هیأت رییسه مجلس اعلام وصول شد.

گفتنی است در مقدمه طرح آمده بود در راستای اجرای سیاست گسترش مالکیت عمومی و سهامدار کردن 6 دهک درآمدی و توانمند کردن عموم مردم و گسترش عدالت اجتماعی، حدود 50 میلیون نفر در طی 10 سال از سهام عدالت برخوردار شدند.

مقدمه طرح می افزاید پس از پایان دوره 10 ساله از آنجا که جمع کثیری از سهامداران نتوانستند کل بدهی خود را به دولت بپردازند ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با مخالفت نمایندگان فوریت طرح تسویه بدهی سهامداران سهام عدالت رد شد

با مخالفت نمایندگان فوریت طرح تسویه بدهی سهامداران سهام عدالت رد شد