مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1396 ساعت 10:212017-12-17فرهنگي

تاریخ مختصر شیمی در کتابفروشی ها


کتاب تاریخ مختصر شیمی از سوی انتشارات مدرسه برای دانش آموزان روانه بازار کتاب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات "، کتاب تاریخ مختصر شیمی نوشته محمدرضا ملاردی و سیدرضا آقاپور مقدم منتشر شد.

در معرفی کتاب می خوانیم: تاریخ مختصر شیمی تحولات تاریخی شیمی دانان و رویدادهای نظری شیمی را از دوران یونان باستان تا امروز ترسیم می کند.

مطالعه تاریخی شیمی، فراز و نشیب های این علم را در پیچ وخم های رویدادهای تاریخی، و انگیزه های مبتکران و دانشمندان آن، نشان می دهد.

مطالعه تاریخی هر علمی یک ضرورت انکارناپذیر است، زیرا سیر تحول و پیشرفت، و منازعات و کشمکش هایی را که منجر به این علم و بسط آن شده فراروی خواننده قرار می دهد.

این کتاب علاوه بر جست وجوی علم شیمی در لایه های تاریخی و نشان دادن سرگذشت این علم با به تصویر کشیدن رویکردهای نظری و عملی اقوام و ادوار فرهنگی- تاریخی شرق و غرب در اعتلای علم شیمی در مسیر سه هزارساله آن خوانندگان را با دنیای عظیم علم شیمی آشنا می سازد.

آشنایی با تاریخ علم شیمی شادی بخش است، زیرا زنجیره نامتناهی از شکست ها و پیروزی ها در آن، اندیشه و تفکر انسان را نمایان می سازد.

در نوشته پشت جلد کتاب نیز آمده است: تاریخ آیینه عبرت است، بنابراین هر پژوهنده بایستی به آن بنگرد و به بررسی و پژوهش در آن بپردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاریخ مختصر شیمی در کتابفروشی ها

تاریخ مختصر شیمی در کتابفروشی ها