مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1396 ساعت 09:052017-12-17سياسي

حق شناس: پشیمان ها بگویند در انتخابات به جز روحانی به چه کسی رای می دادند؟


عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با اشاره به اینکه رویکرد اعلام پشیمانی بابت حمایت از دولت روحانی، رویکردی اغراق آمیز است گفت: دولت و حلقه اول اطرافیان رییس جمهور با توجه بیشتر به افکار عمومی، - می توانند این فضاسازی ها را مدیریت کنند.

محمدجواد حق شناس در گفت وگو با ایسنا، درباره رویکرد اعلام پشیمانی از حمایت از دولت که در فضای مجازی پس از اعلام جزییات بودجه مطرح شده است، اظهار کرد: این رویکرد، رویکردی اغراق آمیز است و این سوال باید پرسیده شود کسانی که امروز اعلام پشیمانی می کنند، اگر به روز 29 اردیبهشت برگردند، به چه کسی رای می دهند؟ فرض کنیم امروز 29 اردیبهشت و روز برگزاری انتخابات است.

سوالی که مطرح می شود این است که آیا باید در انتخابات شرکت کنیم یا شرکت نکنیم؟ قطعا هیچ آدم عاقل و دلسوزی توصیه نمی کند که مردم برای تعیین سرنوشت خود در انتخابات شرکت نکنند.

سوال بعدی این است از بین سه گزینه حسن روحانی، ابراهیم رییسی و مصطفی میرسلیم کدام گزینه را باید انتخاب کرد؟ آیا کسانی که امروز ابراز پشیمانی می کنند، در روز 29 اردیبهشت به کس دیگری غیر از روحانی رای می دادند؟ قطعا در انتخابات ریاست جمهوری، رای به روحانی به مصلحت کشور و مردم نزدیک تر بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حق شناس: پشیمان ها بگویند در انتخابات به جز روحانی به چه کسی رای می دادند؟

حق شناس: پشیمان ها بگویند در انتخابات به جز روحانی به چه کسی رای می دادند؟