مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1396 ساعت 08:362017-12-17فرهنگي

فراخوان جشنواره ادبی چهل چراغ در دو بخش داستان کوتاه و شعر منتشر شد


در آستانه چهل سالگی انقلاب انجمن قلم ایران به منظور بازآفرینی هنرمندانه فراز و نشیب های انقلاب اسلامی، و صیانت و پاسداری از این میراث گرانسنگ فرهنگی، - جشنواره ادبی چهل چراغ را در دو بخش داستان کوتاه و شعر برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس"، تأمل و تحقیق در حوزه ادبیات انقلاب و تبیین و تحلیل ابعاد گوناگون انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با بهره گیری از زبان گویای ادبیات(شعر و داستان) یکی از ضرورت های انکارناپذیری است که متأسفانه تا به امروز آن گونه که درخور این ر ُخداد عظیم تاریخی است، مورد توجه جد ّی ِ هنرمندان و اصحاب قلم قرار نگرفته است.

در آستانه چهل سالگی انقلاب و در راستای پاسخگویی به این ضرورت، انجمن قلم ایران به منظور بازآفرینی هنرمندانه فراز و نشیب های انقلاب اسلامی، و صیانت و پاسداری از این میراث گرانسنگ فرهنگی، جشنواره ادبی چهل چراغ را در دو بخش داستان کوتاه و شعر و در دو مقطع سنی بزرگسال و کودک و نوجوان برگزار می کند.

* محورهای ارسال آثار نویسندگان و شعرای متعهد کشور می توانند آثار ادبی خود را حول محورهای زیر به این جشنواره ارسال نمایند: 1 نقش رهبری حضرت امام خمینی(ره) در پیروزی انقلاب 2 تاثیر انقلاب اسلامی در تحول انفسی و اعتقادی افراد 3 بررسی کارنامه خیانت ها و جنایت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان جشنواره ادبی چهل چراغ در دو بخش داستان کوتاه و شعر منتشر شد

فراخوان جشنواره ادبی چهل چراغ در دو بخش داستان کوتاه و شعر منتشر شد