مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1396 ساعت 02:502017-12-16بين الملل

پنتاگون مخفیانه به دنبال رمزگشایی از اشیاء ناشناس پرنده بوده است


وزارت دفاع آمریکا دستکم تا سال 2012 به دور از دید رسانه ها در تلاش بوده از ماهیت اشیاء ناشناس پرنده ای که گفته می شود در آسمان نقاط مختلف جهان دیده شده اند، - اطلاع پیدا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، پایگاه پالیتیکو روز شنبه در گزارشی اختصاصی نوشته است که وزارت دفاع آمریکا یک دهه قبل به دستور کنگره و به صورت مخفیانه برنامه ای برای جمع آوری اطلاعات و رمزگشایی از اشیاء ناشناس پرنده (UFO/یوفو) راه اندازی کرده است.

پالیتیکو در مورد این اشیاء نوشته است: ادعا شده است که به نظر می رسیده این "پدیده های ناشناخته هوایی" که از سوی خلبان ها و نیروهای نظامی مشاهده شده اند، به مراتب پیشرفته تر از توان آمریکا یا کشورهای خارجی بوده اند.

به گفته چند منبع که مستقیما در این پروژه مشارکت داشته یا در جریان آن قرار گرفته اند، در برخی موارد، حرکات آن ها آنقدر غیرعادی و سریع بوده که به نظر می رسیده که قوانین فیزیک را نقض می کنند.

این پروژه که برنامه شناسایی تهدیدات پیشرفته هوایی نام داشته، طبقه بندی شده نبوده، اما تنها شمار معدودی از مقامات از وجود آن اطلاع داشته اند.

به نوشته پالیتیکو، ایده اولیه این طرح را هری رید سناتور دموکرات مطرح کرده و توانسته در سال 2009 ردیف بودجه لازم برای آغاز آن را به تصویب برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنتاگون مخفیانه به دنبال رمزگشایی از اشیاء ناشناس پرنده بوده است

پنتاگون مخفیانه به دنبال رمزگشایی از اشیاء ناشناس پرنده بوده است