مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1396 ساعت 02:052017-12-16فرهنگي

فیلم‎هایی که در گروه هنروتجربه اکران می‎شوند (+جدول نمایش)


گروه هنر و تجربه در دوره جدید اکران خود (تا 11 بهمن 1396) فرصت تماشای بیش از 30 فیلم سینمایی، مستند و کوتاه را برای علاقه مندان این نوع سینما فراهم کرده است.

- طبق تعریف مطرح شده، گروه هنروتجربه، تلاشی برای نمایش آن دسته از فیلم های باارزشی در میان فیلم های غیرتجاری است که اکران شان می تواند جایگاه شایسته و درخور سازندگان آن ها را در جامعه سینمایی روشن کند و به ارتقای دانش سینمایی تماشاگران و ارتقای کیفیت هنری سینمای ایران کمک کند.

در این طرح فیلم هنری به اثری سینمایی در هر قالب زمانی کوتاه و بلند و داستانی و مستند و انیمیشن و… گفته می شود که فرم و محتوای آن تمایلات و حساسیت ها و کنجکاوی های زیبایی شناسانه تماشاگران را برانگیزد و ذوق و سلیقه بصری آنان را ارتقا دهد.

فیلم تجربی نیز به فیلمی اطلاق می شود که شیوه های تازه ای در بیان و روایت سینمایی در آن تجربه شده باشد که سینمای تجاری و عامه پسند به سوی آن نمی رود.

البته برخی از فیلم های متفاوت و برتر سینمای بدنه هم که حاوی جنبه های هنری و تجربی هستند و به دلیلی امکان این را دارند که جایی در اکران سینمای بدنه پیدا کنند، می توانند در چارچوب این طرح نیز به نمایش درآیند.

برای آگاهی از برنامه نمایش فیلم های گروه هنر و تجربه و دریافت دفترچه کلی معرفی آثار و اکران فیلم های این گروه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم‎هایی که در گروه هنروتجربه اکران می‎شوند (+جدول نمایش)

فیلم‎هایی که در گروه هنروتجربه اکران می‎شوند (+جدول نمایش)