مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1396 ساعت 00:212017-12-16بين الملل

فریدون فشارکی را بشناسید/ وقتی مشاور ارشد تحریم ها، دوست شیخ الوزرا است+عکس


امروز دیگر معلوم شده که قطعا یکی از منابع اصلی فشارکی در مشورت های تحریمی او به مقامات آمریکایی، همان دوست و همکار او، کمال فروغی بوده است که تا اتاق وزیر نفت ما نفوذ کرده بود.

- "، نازنین زاغری است، بخش خبری 20:30 سیما، در گزارشی تفصیلی با عنوان سرپل نفتی ، از هویت یک جاسوس دیگر با تابعیت انگلستان خبر داد که اهمیت او برای دولت ملکه بسی بیشتر از نازنین زاغری است: کمال فروغی ابری.

کمال فروغی، کسی بود که از سال 69 و بعد از بازگشت مجدد به ایران، با نفوذ در تشکیلات وزارت نفت جمهوری اسلامی، توانست اطلاعاتی حساس و ذی قیمت از تمامی اجزای صنعت نفت ما به دست بیاورد، و با ارتباطات عمیق و تنگاتنگی که با سرویس های خارجی، به ویژه عوامل اطلاعاتی سفارت بریتانیا در ایران داشت، این اطلاعات را به بیگانه انتقال دهد.

بخشی از فعالیت های جاسوسی و خیانت های این شاه مهره ام آی6 در ایران، به این شرح است: * تهیه نقشه و حتی قراردادهای برخی از پالایشگاه ها و پتروشیمی ها * نقشه های میدان ها نفت و گاز و خطوط گازی سراسر کشور و انتقال آن به گروهک تروریستی منافقین برای انجام عملیات خرابکاری * میزان پیشرفت کارها در پروژه ها، میدان ها و چاه های اکتشاف * رصد مداوم فعالیت ها، پروژه ها و قراردادهای وزارت و شرکت نفت * تمامی اخبار و اطلاعات مرتبط با صنعت نف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فریدون فشارکی را بشناسید/ وقتی مشاور ارشد تحریم ها، دوست شیخ الوزرا است+عکس

فریدون فشارکی را بشناسید/ وقتی مشاور ارشد تحریم ها، دوست شیخ الوزرا است+عکس