مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1396 ساعت 22:102017-12-16اقتصادي

وزیر آموزش و پرورش: بودجه سال آینده استانی است


از سال آینده بودجه آموزش و پرورش استانی است و بر اساس نیاز استان ها تنظیم خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سیدمحمد بطحایی شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه آزاد اروند (آبادان و خرمشهر) اظهار کرد: بودجه های اداره های کل در استان ها براساس نیاز تنظیم و در اختیار سازمان های استان ها قرار خواهد گرفت.

وی به کاهش شدید تخصیص اعتبارات عمرانی آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: تا اواخر آذرماه زیر 35 درصد تخصیص اعتبار عمرانی داشتیم.

بطحایی گفت: اگر سه میلیارد دلاری که نمایندگان مجلس در برنامه ششم توسعه از محل صندوق ذخیره ارزی برای آموزش و پرورش در نظر گرفته بودند به صندوق توسعه ملی تغییر کند، تا چهار سال آینده تمام مشکلات آموزش و پرورش را برطرف می کنیم.

وی گفت: با توجه به اقدامات صورت گرفته، منطقه آزاد اروند به عنوان الگو و مدل توسعه آموزش و پرورش در مناطق آزاد کشور معرفی می شود.

وزیر آموزش و پرورش گفت: در تامین نیروی انسانی امتیاز و سهمیه خاصی برای خوزستان و بخصوص شهرستان های آبادان و خرمشهر در نظر خواهیم گرفت.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند نیز گفت: ارتقا سطح آموزش و پرورش در شهرستان های آبادان و خرمشهر را به عنوان یک زیر ساخت برای توسعه راهبری منطقه آزاد اروند می دانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر آموزش و پرورش: بودجه سال آینده استانی است

وزیر آموزش و پرورش: بودجه سال آینده استانی است