مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1396 ساعت 20:102017-12-16ورزشي

افشاگری عجیب هدایتی:برای خریدسیدجلال وامیری4میلیاردبه فدراسیون پول دادم!


او در مورد اینکه آیا جذب این 2 بازیکن در خارج نقل و انتقالات رقم خورده بود یا خیر؟ بیان کرد: در هر صورت داستانی بود که اگر می خواستم پول ندهم شاید اکنون سیدجلال حسینی و امیری در پرسپولیس نبودند.

- حسین هدایتی در ادامه افشاگری های اخیر خود از پرداخت های پیاپی و نجومی به فوتبالی ها، ماجرای انتقال سیدجلال حسینی و وحیدامیری به پرسپولیس را توضیح داده است که طی آن مجبور شده چند میلیارد به فدراسیون فوتبال پول بدهد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، هدایتی که این روزها خود را به باشگاه پرسپولیس مجددا نزدیک کرده است و می خواهد آبروی مخدوش شده اش را با حضور در فوتبال و پرسپولیس در افکارعمومی به خصوص پرسپولیسی ها بازسازی کند با انجام صحبت هایی تازه این باشگاه را بیشتر به سمت حواشی کشانده است.

او مدعی شده برای خرید دو ستاره موثر قرمزها سه الی چهار میلیارد خرج کرده ولی مشخص نیست این پول را به کدام حساب واریز کرده است؟ آیا این پول در صورت های مالی فدراسیون بازتاب داده شده یا خیر؟ عابربانک سابق قرمزها در گفتگو با شبکه اینترنتی تی وی پلاس، صحبت های عجیبی انجام داد و فاش کرد که در زمان انتقال وحید امیری و سیدجلال حسینی به جمع سرخپوشان به فدراسیون فوتبال پول پرداخت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشاگری عجیب هدایتی:برای خریدسیدجلال وامیری4میلیاردبه فدراسیون پول دادم!

افشاگری عجیب هدایتی:برای خریدسیدجلال وامیری4میلیاردبه فدراسیون پول دادم!