مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1396 ساعت 19:552017-12-16ورزشي

سازمان لیگ،قرارداد شش بازیکن جدید تراکتور را باطل کرد!


زمان شروع نقل و انتقالات 28 آذرماه است؛ از همین رو ثبت قرارداد و برگ مشخصات فردی که هیات فوتبال تبریز بین بازیکنان جدید تراکتورسازی در محل هیات فوتبال منعقد کرد، - فریبرز محمودزاده رییس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ می گوید که ثبت قرارداد بازیکنان جدید تراکتورسازی در هیئت فوتبال تبریز، نقض صریح قانون است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، محمودزاده رییس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ به عقد قرارداد 6 بازیکن جدید باشگاه تراکتورسازی در هیئت فوتبال تبریز واکنش نشان داد و گفت: طبق قوانین حقوقی حاکم بر نقل و انتقالات فیفا و سازمان لیگ دو مرحله اداری برای قرارداد وجود دارد؛ مرحله ابتدایی مرحله عقد قرارداد است و مرحله دوم ثبت قرارداد است.

مرحله اول فقط بین بازیکن و باشگاه صورت می گیرد و هیچ نهاد نظارتی قابلیت کنترل ندارد، اما در مرحله دوم که ثبت است، چه قرارداد و چه برگ مشخصات فردی مشمول قوانین صریح آیین نامه ی نقل و انتقالاتی است که هییت فوتبال در هر استان و سازمان لیگ به صورت مشترک باید طبق این قوانین عمل کنند.

محمودزاده افزود: زمان شروع نقل و انتقالات 28 آذرماه است؛ از همین رو ثبت قرارداد و برگ مشخصات فردی که هیات فوتبال تبریز بین بازیکنان جدید تراکتورسازی در محل هیات فوتبال منعقد کرد، تخلف محض است و بنده به عنوان مسئول کمیته نق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان لیگ،قرارداد شش بازیکن جدید تراکتور را باطل کرد!

سازمان لیگ،قرارداد شش بازیکن جدید تراکتور را باطل کرد!