مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1396 ساعت 19:512017-12-16اقتصادي

روز یکشنبه رکورد بورس انرژی با عرضه 90 هزارتن نفتا شکسته می شود


بورس انرژی روز یکشنبه شاهد عرضه 90 هزار تنی نفتا سنگین پالایش نفت لاوان در بخش بین الملل است که در صورت ثبت این معامله، رکورد حجم و ارزش معاملات در این بازار شکسته خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار بورس "، بازار فیزیکی بورس انرژی طی هفته گذشته شاهد معامله 50 هزار و 902 تن از انواع فرآورده های نفتی، گازی و پتروشیمیایی بود که ارزش 94 میلیارد تومان را در بر داشت.

در این بازه زمانی نیز عرضه 96 هزار و 118 تن کالا در بازار فیزیکی رخ داد که در مقایسه با حجم معاملات، نشان دهنده موفقیت 53 درصدی حجم عرضه های صورت گرفته در این معاملات است.

بر اساس این گزارش، عرضه 96 هزار تن کالا در بازار فیزیکی در هفته گذشته به منزله ثبت بیشترین حجم عرضه در 6 هفته اخیر بوده است.

متوسط ارزش معاملات هفتگی بورس انرژی در سال جاری رقمی نزدیک به 71.

3 میلیارد تومان بوده که نشان می دهد، ارزش معاملات در هفته گذشته 32 درصد بیشتر از متوسط سال جاری است که نکته مهمی در این بازار به شمار می رود.

ارزش معاملات هفته گذشته موجب شد، تا ارزش کل داد و ستد در بازار فیزیکی در آذرماه به 312 میلیارد تومان برسد که این رقم معاملات، یک رکورد به شمار می رود، اما هنوز تا شکسته شدن رکورد معاملات ماهیانه در تاریخ معاملات بورس انرژی فاصله دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز یکشنبه رکورد بورس انرژی با عرضه 90 هزارتن نفتا شکسته می شود

روز یکشنبه رکورد بورس انرژی با عرضه 90 هزارتن نفتا شکسته می شود