مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1396 ساعت 19:502017-12-16اقتصادي

سالانه 200 هزار واحد مسکونی در کشور بازسازی می شود


رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه سالانه 200 هزار واحد مسکونی در کشور بازسازی می شود تصریح کرد: از 5 میلیون واحد نیازمند بازسازی در مناطق روستایی کشور، - تاکنون بیش از 2 میلیون واحد بازسازی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری ایسنا، علیرضا تابش زاده عصر امروز 25 آذرماه در جلسه هماهنگی بازسازی مناطق زلزله زده استان کرمان با اشاره به بهسازی ساختمان ها در کشور و تاثیرات آنها در کاهش تلفات انسانی در بلایای طبیعی از جمله سیل و زلزله اصریح کرد: اقدامات صورت گرفته یک اقدام دسته جمعی است که جا دارد از همه مسئولین امر، بانکها و .

که در این امر مشارکت دارند تشکر ویژه ای را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه سالانه 200 هزار واحد مسکونی در کشور بازسازی می شود تصریح کرد: از 5 میلیون واحد نیازمند بازسازی در مناطق روستایی کشور، تاکنون بیش از 2 میلیون واحد بازسازی شده است.

تابش زاده با بیان اینکه اعتبار این واحدهای بازسازی شده در سطح کشور 15 هزار میلیارد تومان بوده تصریح کرد: بیشتر این اعتبارات از طریق منابع داخلی خود بانکها بوده است که نشان از احساس مسئولیت بانکها در این زمینه است.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به برگزاری جلسه ای با حضور معاون اول رییس جمهور و روسای بانکهای دولتی کشور قبل از وقوع زلزله کرمانشاه تصریح کرد: در آن جلسه مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالانه 200 هزار واحد مسکونی در کشور بازسازی می شود

سالانه 200 هزار واحد مسکونی در کشور بازسازی می شود