مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1396 ساعت 17:502017-12-16سياسي

کواکبیان: روحانی هیچ گاه نگفت "من اصلاح طلبم"


عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه روحانی هیچ گاه نگفت من اصلاح طلبم و حتی جهانگیری گفت من نماینده پوششی هستم، گفت: در انتخابات ریاست جمهوری کاندیدای اصلاح طلب نداشتیم و در گزینه ها "روحانی" خیرالموجودین بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم از کرج، مصطفی کواکبیان عصر امروز در مراسم روز دانشجو که توسط انجمن اسلامی دانشجویان نسل نو دانشگاه آزاد کرج برگزار شد، اظهار داشت: در وهله اول کسب دانش و علم آموزی جزو نخستین بایدهای دانشجویان است و دانشگاه و دانشجویان مرجع فکری جامعه محسوب شده و برای ارتقای این بینش باید در عرصه سیاست ورود کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه دانشجویان باید بدانند در اجتماع چه جریانی وجود دارد، افزود: اگر دانشجویان مطلع نباشند ممکن است با موجی فریب بخورند.

کواکبیان با بیان اینکه دانشجو منزوی نیست و همواره آرمان گرا است، ادامه داد: دانشجو بدون اهداف آرمانی در دانشگاه نباید فعالیت کند و آرمان های آزادی خواهی، عدالت طلبی، توسعه کشور و مردم سالاری در حکومت از جمله مهم ترین موارد این آرمان هاست و از همه مهم تر آرمان مقابله با استکبار است.

وی افزود: دانشجویان نسبت به فیش های نجومی و اختلاس ها ساکت نباشند و براساس واقعیت ها باید ملزومات حرکت دانشجویی را دنبال کنند و مطال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کواکبیان: روحانی هیچ گاه نگفت "من اصلاح طلبم"

کواکبیان: روحانی هیچ گاه نگفت "من اصلاح طلبم"