مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1396 ساعت 17:502017-12-16سياسي

تحویل اسکان های دائم برخی مناطق زلزله زده ظرف 45 روز آینده


رییس کمیسیون اصل نود با اشاره به سفر به مناطق زلزله زده کرمانشاه گفت: هم اکنون مشکل حادی برای تأمین مواد غذایی و وسایل گرمایشی وجود ندارد و بیشترین نگرانی درباره اسکان دائم و امرارمعاش آتی روستاییان است.

- داوود محمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح سفر سه روزه کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس شورای اسلامی به مناطق زلزله زده غرب کشور گفت: با توجه به مأموریت رییس مجلس روز چهارشنبه (22 آذر ماه) برای بررسی روند خدمت رسانی به زلزله زدگان استان کرمانشاه همراه فرهاد تجری نماینده سرپل ذهاب و شهاب نادری نماینده پاوه به این استان سفر کردیم.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در ابتدای سفر دیداری با استاندار کرمانشاه در محل استانداری داشتیم که اطلاعات جامعی در خصوص نحوه خدمت رسانی واصل شد و پس از آن به بازدید میدانی از اسلام آباد غرب و روستاهای اطراف آن رفته و با مردم گفت و گو کردیم و اظهارات آنها را شنیدیم، سپس عازم سرپلذهاب شده و در دیدار مردمی در جریان بازسازی ها و روند خدمت رسانی قرار گرفتیم.

وی ادامه داد: همچنین در جریان این سفر به شهرستان ثلاث باباجانی رفتیم و بعد از دیدار با مردم، مسائل این مناطق را مورد بررسی قرار دادیم سپس در جلسه ستاد مدیریت بحران در این شهر که با حضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل اسکان های دائم برخی مناطق زلزله زده ظرف 45 روز آینده

تحویل اسکان های دائم برخی مناطق زلزله زده ظرف 45 روز آینده