مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1396 ساعت 17:502017-12-16اقتصادي

«کم آبی» سد فرآروی توسعه استان سمنان در آینده


استاندار سمنان از مشکل کم آبی به عنوان مهم ترین معضل پیش روی توسعه در استان سمنان نام برد و گفت: رشد و توسعه این استان در گرو اجرایی شدن طرح انتقال آب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا خباز در چهارمین نشست کارگروه اقتصادی استان سمنان با بیان این مطلب اظهار کرد: کمبود منابع آبی از مهم ترین معضلات استان پهناور سمنان است و اگر برای برطرف کردن این مشکل اقدام عملی نشود، روز بروز شرایط بدتری ایجاد خواهد شد.

وی انتقال آب را مطالبه ای عمومی و ناگزیر برشمرد و خاطرنشان کرد: طرح انتقال آب به کویر مرکزی و خصوصاً استان سمنان از اقدامات مهم و اجتناب ناپذیر است.

رییس کارگروه اقتصادی استان سمنان با بیان این که موانع اجرایی شدن این طرح تا حدود زیادی برطرف شده است، تصریح کرد: اجرایی شدن این طرح نیازمند همراهی مسئولان کشوری و تعامل بیشتر نهادهای مسئول و ذی ربط است.

استاندار سمنان با اشاره به وقوع خشکسالی های پیاپی در بخش های وسیعی از کشور و از جمله استان سمنان افزود: در همین راستا باید بحران خشکسالی در استان سمنان به صورت علمی و منطقی مدیریت شود.

وی همدلی و وحدت مردم و مسئولان را لازمه اجرای پروژه انتقال آب به استان دانست و گفت: همه موفقیت های استان با همدلی و همراهی و دلسوزی مدیران و موثرین استان تحقق یافته و این همدلی باید تداوم بیابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کم آبی» سد فرآروی توسعه استان سمنان در آینده

«کم آبی» سد فرآروی توسعه استان سمنان در آینده