مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1396 ساعت 17:402017-12-16اقتصادي

ایجاد تحول در انتقال فناوری ها به مناطق تولید گرد و غبار


ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری برای اجرایی شدن طرح "ایجاد تحول در انتقال فناوری ها به مناطق تولید گرد و غبار" برنامه های مختلفی تعریف کرده است.

- ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری برای اجرایی شدن طرح "ایجاد تحول در انتقال فناوری ها به مناطق تولید گرد و غبار" برنامه های مختلفی تعریف کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس گزارش ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی، عملیات زیر ساختی شورورزی (ساخت استخرهای پرورش میگو و آرتمیا در سطح بالغ بر 7 هکتار) در قالب همکاری ستاد، صندوق توسعه زیست فناوری، موسسه جهاد نصر، سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی و مرکز ملی تحقیقات شوری کشور رو به اتمام است.

در این گزارش آمده است: تولید بذر و نهال مورد نیاز مطابق با شرایط آب و خاک شور در کانون بحرانی تولید گرد و غبار برای انتقال به عرصه انجام شده است.

با شروع عملیات انتقال آب به کانون تولید گرد و غبار ، تسطیح اراضی و آبشویی در قالب اجرای طرح پایلوت شورورزی و آبگیری استخرها و کشت انواع گیاهان از جمله کوشیا، پانیکوم، کینوا (خاویار گیاهی)، سالیکورنیا (نمک سبز)، گز بومی، اوکالیپتوس و غیره تحول اساسی در انتقال انواع فناوری ها و در ادامه توسعه آن در مناطق تولید گرد و غبار و محل های بردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد تحول در انتقال فناوری ها به مناطق تولید گرد و غبار

ایجاد تحول در انتقال فناوری ها به مناطق تولید گرد و غبار