مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1396 ساعت 17:052017-12-16سياسي

اثبات تخلف در ماکو بر عهده دستگاه قضاست/ خارج از منطقه خرج نکردیم


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو تصریح کرد: اثبات گزارش ارجاعی از مجلس مبنی بر انجام تخلفات در این منطقه تنها بر عهده قوه قضاییه بوده و تاکنون هیچ مستندی مبنی بر چنین مسئله ای وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین فروزان در نشستی خبری که عصر امروز (شنبه) برگزار شد، در ارتباط با پرونده ارجاع شده به قوه قضاییه مبنی بر انجام تخلفات در منطقه آزاد ماکو اظهار کرد: این پرونده به قوه قضاییه ارجاع شده است و این نهاد مشخص می کند آیا تخلفی در منطقه صورت گرفته است یا خیر و پس از انجام بررسی ها مسائل مربوطه اعلام می شود.

آنچه تاکنون مطرح بوده تنها در حد گزارش بوده و هنوز تخلفی به اثبات نرسیده است.

وی ادامه داد: ما در منطقه خود نماینده مجلسی داریم که روی امور حساس است و به ما اعلام کرد که یا ماده 236 و یا بحث تحقیق و تفحص از منطقه دنبال کند؛ بنابراین از حدود یک سال و نیم قبل درگیر بحث ماده 236 بودیم و هیاتی به سرپرستی دلخوش، نماینده رشت به ماکو اعزام شد تا به عنوان قاضی پرونده را بررسی کند.

اما در نهایت بعد از گزارش ارسال شده به مجلس شورای اسلامی اعتراض خود را به رییس مجلس اعلام کرد و گفت که این گزارش دستخوش تغییر شده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با تاکید بر اینکه دفاعیات ما تنها زمانی صورت گرفت که آقایان به منطقه جهت انجام گزارش تشریف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اثبات تخلف در ماکو بر عهده دستگاه قضاست/ خارج از منطقه خرج نکردیم

اثبات تخلف در ماکو بر عهده دستگاه قضاست/ خارج از منطقه خرج نکردیم