مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1396 ساعت 16:402017-12-16سياسي

خدمات رسانی در بهشت زهرا(س) عاشقانه و عاطفی انجام می شود


مشاور بانوان شهردار تهران از بخش های مختلف سازمان بهشت زهرا (س)به ویژه مجتمع عروجیان بازدید و باحضور در جمع بانوان تطهیر کننده از نزدیک با آنان گفت و گو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فاطمه راکعی مشاور بانوان شهردار تهران پس از بازدید از بهشت زهرا(س) گفت: اقدامات صورت گرفته و برنامه های در دست اقدام دوره جدید مدیریت بهشت زهرا(س) ضمن هماهنگی کامل با روح اهداف شهردار تهران در دوره مدیریت جدید شهری با افق امید ، پویایی و مشارکت حداکثری شهروندان پیش بینی شده است و این مسئله در بازدید از بهشت زهرا(س) کاملا مشهود و نمایان است.

وی ادامه داد: فعالیت و کار در بهشت زهرا(س) صرفا یک مقوله فیزیکی نیست، فعالیت پرسنل بهشت زهرا(س) یک فعالیت احساسی، عاطفی و عاشقانه است وخدمات همکاران ما در بهشت زهرا (س) به شهروندان داغدار با تمام وجود و از روی علاقه و با انگیزه بالا صورت می گیرد و ترویج خداباوری و مرگ اندیشی در میان شهروندان در دستور کار مدیریت جدید سازمان قرار دارد.

فاطمه راکعی مشاور شهردار تهران در امور بانوان پس از بازدید از بخش های مختلف بهشت زهرا (س) وحضور در جمع بانوان تطهیر کننده با آنان گفت و گو کرد و دسته گلی را به نشانه ی تقدیر به آنان تقدیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات رسانی در بهشت زهرا(س) عاشقانه و عاطفی انجام می شود

خدمات رسانی در بهشت زهرا(س) عاشقانه و عاطفی انجام می شود