مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1396 ساعت 15:502017-12-16اجتماعي

اجرای طرح آموزش الکترونیکی برای بازگرداندن دانش آموزان محروم به چرخه تحصیل


با تاکید وزیر در حال پیگیری طرح آموزش الکترونیکی به منظور بازگرداندن دانش آموزان محروم از تحصیل و همچنین برقراری عدالت آموزشی در مناطق مرزی هستیم و قرار است این طرح در مناطق کم برخوردار خوزستان نیز اجرایی شود.

- معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: با تاکید وزیر در حال پیگیری طرح آموزش الکترونیکی به منظور بازگرداندن دانش آموزان محروم از تحصیل و همچنین برقراری عدالت آموزشی در مناطق مرزی هستیم و قرار است این طرح در مناطق کم برخوردار خوزستان نیز اجرایی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید مجتبی زینی وند در جلسه شورای آموزش و پرورش و شورای سیاست گذاری و هماهنگی مناطق مرزی استان خوزستان که امروز، 25 آذرماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: 172 هزار دانش آموز در استان خوزستان در مدارس دولتی تحصیل می کنند.

همچنین 62 هزار نفر در مراکز آموزش غیردولتی به تحصیل می پردازند.

وی افزود: آمار افرادی که در مدارس و مراکز غیردولتی مشغول به کار هستند و به نظام تعلیم و تربیتی کشور خدمت می کنند نیز 18 هزار نفر است.

رییس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی و خانواده، تصریح کرد: سهم مدارس غیردولتی نسبت به کل دانش آموزان خوزستان 12.

76 درصد است که خوشبختانه برای رسیدن به سهم پیش بینی شده برنامه ششم، تقریبا حدود 20 صدم درصد نیاز است تا به سهم مورد نظر برسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح آموزش الکترونیکی برای بازگرداندن دانش آموزان محروم به چرخه تحصیل

اجرای طرح آموزش الکترونیکی برای بازگرداندن دانش آموزان محروم به چرخه تحصیل