مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1396 ساعت 15:252017-12-16اقتصادي

گوشت گوزن در سفره ایرانی!


در پی انتشار اخباری در ارتباط با پرورش و عرضه گوشت گوزن در بازارهای کشور، به بررسی جنبه های مختلف این موضوع پرداخته و پیشینه، نقاط مثبت و منفی مصرف گوشت گوزن را از جنبه های بهداشتی و اقتصادی بررسی کردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیناپرس با این مقدمه نوشت: روز گذشته خبری با مضمون و متنی مشابه در بیشتر خبرگزاری های و مراکز خبری منتشر شد که به نقل از معاون وزیر جهاد کشاورزی از ارائه تسهیلات پرورش تجاری گوزن در تمام نقاط کشور و قرار گیری آن در سبد غذایی خانوار خبر می داد.

هنوز مشخص نیست که آیا این گوشت جدید تا چه حد با اقبال عمومی رو به رو شده و آیا می تواند با ذائقه ایرانی تطابق یافته و سر از سفره های مردم در آورده و از سوی دیگر هنوز نمی دانیم تا چه کار کارشناسی برای تاسیس مزارع پرورش گوزن در کشور انجام شده و چه میزان نیروی متخصص برای این مراکز وجود دارد.

از سوی دیگر موضوع قیمت نهایی و تمام شده گوشت گوزن نیز بحث دیگری است که به آن پرداخته نشده و مشخص نیست این گوشت با چه قیمتی وارد بازارها خواهد شد و آیا قرار است به توازن بازار و کاهش قیمت ها کمک کرده یا به عنوان یک کالای لوکس و تجملی به فروشگاه های محصولات پروتیینی عرضه شود؟ بر این اساس حسن رکنی اعلام کرد: پرورش گوزن در کشور به صورت تجاری در برخی استان ها آغاز شده اما این ماده غذایی هنوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گوشت گوزن در سفره ایرانی!

گوشت گوزن در سفره ایرانی!