مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1396 ساعت 14:202017-12-16سياسي

هیچ بازنشسته ای از حقوق خود راضی نیست


معاون اول رییس جمهور در دومین همایش اقتصاد ایران با برشمردن دلایل بحران اقتصادی گفت: با توجه به مشکل منابع صندوق های بازنشستگی، هیچ بازنشسته ای را نمی بینید که از حقوق خود راضی باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس ، اسحاق جهانگیری امروز در دومین همایش اقتصاد ایران در سالن همایش رایزن تهران گفت: مهمترین چالش کنونی این است که چگونه هماهنگی میان همه ارکان نظام به وجود آوریم تا بتوانیم در برابر چالش های مختلف راهکارهای مناسب پیدا کنیم.

وی گفت: حل نشدن مشکلات اقتصادی به خاطر این است که نه تنها با تغییر دولتها سیاستها عوض می شود، بلکه این سیاست ها بعضاً در یک دوره ریاست جمهوری نیز دستخوش تغییراتی بوده اند.

جهانگیری با تاکید بر اینکه مسائل اقتصاد اولویت اصلی و دغدغه مسئولان اول کشور است، گفت: همه معتقدند مسائل اقتصادی اولویت اول است و همه مسائل دیگر از این موضوع سرچشمه می گیرد.

او به تحریم های دیرپا و تهدیدهای اقتصادی علیه ایران نیز اشاره کرد و افزود: دشمنان کشور نیز هر وقت بخواهند ایران را تهدید کنند مهمترین تهدید آنها تحریم های اقتصادی است.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به سابقه برنامه ریزی برای توسعه اقتصادی در کشور، گفت : ایران از دهه 1340 سعی کرد که با ایجاد برنامه های توسعه اقتصادی، یک کشور صنعتی شود که در همان زمان کره جنوبی ، آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ بازنشسته ای از حقوق خود راضی نیست

هیچ بازنشسته ای از حقوق خود راضی نیست