مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1396 ساعت 13:152017-12-16اقتصادي

"شهر هوشمند" مطالبه استاندار از مدیریت شهری سمنان


استاندار سمنان از دستگاه های اجرایی و نهادها و سازمان ها خواست بدهی های خود به شهرداری ها را پرداخت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا خباز در آیین معارفه شهردار مرکز استان با بیان اینکه همه ما پیش از هر چیز شهروند شهر هستیم و باید به شهرداری در انجام وظایفش کمک کنیم اظهار کرد: مسئولان و مردم نباید دستاشان در پرداخت بدهی های خود به شهرداری ها بلرزد چرا که شهرداری ها از محل همین درآمدها مدیریت می شوند.

وی با بیان اینکه اعتبارات دولتی شهرداری ها کم است تصریح کرد: مدیریت در شهرداری سخت است چرا که مدیریت در شهرداری ها مدیریت درآمد و هزینه است و مدیریت درآمد و هزینه کرد دقیق و به موقع و مناسب آن، برخلاف مدیریت هزینه ها، کار دشوارتری است.

خباز بر لزوم مشارکت مردم و نخبگان در مدیریت شهری تاکید کرد و گفت: هرکس طرح و ایده ای برای مدیریت بهتر شهر و استان دارد از ارائه آن به مسئولان دریغ نکند.

وی ایجاد دولت الکترونیک و شهر هوشمند را مطالبه خود از مسئولان و مدیریت شهری برشمرد و اظهار کرد: بسترهای ایجاد این امر مهم در استان و شهر سمنان فراهم است.

استاندار سمنان با بیان اینکه هوشمندسازی شهر به کاهش هزینه ها و رفاه مردم کمک می کند افزود: یک راه جلب رضایت مردم در شهرداری ها ایجاد شهر هوشمند است چرا که این مهم خدمات دهی به شهروندان را تسریع می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

"شهر هوشمند" مطالبه استاندار از مدیریت شهری سمنان

"شهر هوشمند" مطالبه استاندار از مدیریت شهری سمنان