مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1396 ساعت 13:012017-12-16فرهنگي

پنج نمایشنامه قرآنی رونمایی می شود


مراسم رونمایی از پنج عنوان نمایشنامه کودک و نوجوان با موضوع قصص قرآنی، روز یک شنبه 26 آذرماه ساعت 10 صبح با حضور کوروش زارعی، مدیر مرکز هنرهای نمایشی، - برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل از"، مراسم رونمایی از پنج عنوان نمایشنامه کودک و نوجوان با موضوع قصص قرآنی با حضور کوروش زارعی مدیر مرکز هنرهای نمایشی، سید صادق رضایی رییس حوزه هنری کودک و نوجوان، انوشیروان پیش دار رییس حوزه هنری هرمزگان، حسین فدایی حسین منتقد و نمایشنامه نویس مطرح کشور و جمعی از هنرمندان و اساتید تئاتر، روز یک شنبه 26 آذرماه ساعت 10 صبح در سالن امیرحسین فردی حوزه هنری برگزار می شود.

انوشیروان پیش دار، رییس حوزه هنری هرمزگان، درخصوص برگزاری این مراسم گفت: قرآن کریم دارای ظرفیت بزرگی برای هدایت و راهنمایی انسان هاست و چه زیباست که تولید این مفاهیم و روایات توسط آثار هنری به جامعه عرضه شود.

لذا با توجه به اینکه تئاتر امکان مناسبی برای تعلیم آموزه های قرآنی را دارد، حوزه هنری استان هرمزگان اقدام به تولید و رونمایی این نمایشنامه ها کرده است.

پیش دار در ادامه افزود: این نمایشنامه ها با هدف بهره بردن از مفاهیم قرآن کریم، برای گروه سنی کودک و نوجوان تولید شده است.

گفتنی است نمایشنامه های سربازان کوچک ، روزهای کودکی یک پیامبر نوشته احمد مریدی زاده، نمایشنامه های زیتون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنج نمایشنامه قرآنی رونمایی می شود

پنج نمایشنامه قرآنی رونمایی می شود