مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1396 ساعت 12:452017-12-16سياسي

ضرورت رونق ایجاد دیتاسنترهای داخلی در طراز جهانی


دبیر شورای عالی فضای مجازی از تدوین استراتژی و مقررات گذاری در پیاده سازی مدل های مناسب جهت رشد و رونق ایجاد دیتاسنترهای داخلی در طراز جهانی توسط بخش خصوصی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابوالحسن فیروزآبادی - دبیر شورای عالی فضای مجازی - با بیان اینکه امروز در کشور شاهد رشد سریع ارایه خدمات الکترونیکی و تولید محتوا هستیم و این اهمیت، توجه به ایجاد دیتاسنترهای داخلی را دو چندان می کند، گفت: در شرایط فعلی ایجاد دیتاسنترهای استاندارد از نظر زیرساختی، امنیتی و پایداری در سرویس یکی از ضروریات رشد ارایه خدمات الکترونیکی و محتوا در کشور است.

وی که در بازدید از دیتاسنتر افرانت سخن می گفت در ادامه تصریح کرد: بمنظور ایجاد مراکزی امن و پایدار در حال تدوین استراتژی و مقررات گذاری در پیاده سازی مدل های مناسب جهت رشد و رونق ایجاد دیتاسنترهای داخلی در طراز جهانی توسط بخش خصوصی هستیم.

فریدون قاسم زاده - مدیر عامل شرکت افرانت - نیز در این مراسم با ذکر اینکه دیتاسنترها کارخانجات تولیدی در فضای مجازی هستند و توسعه آنها باعث رشد و شکوفایی کسب و کارهای دیجیتال می شود به افزایش حجم اطلاعات، تنوع و تعداد خدمات سایت ها و اپلیکیشن های ایرانی و رشد سریع کسب و کارهای دیجیتال در سال های اخیر بدلیل سیاست های حمایتی دولت و رشد سریع پهنای باند پرسرعت د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت رونق ایجاد دیتاسنترهای داخلی در طراز جهانی

ضرورت رونق ایجاد دیتاسنترهای داخلی در طراز جهانی