مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1396 ساعت 12:202017-12-16اقتصادي

شاید خاموش شویم ...


دغدغه خاموشی در دوره اوج مصرف پس از تمام شدن هر تابستان قوت می گیرد و طبق روال برنامه ریزی و اجرای برنامه ها زودتر استارت می خورد، بر اساس پیش بینی های صورت گرفته در تابستان 1397 شاهد رشد پنج درصدی مصرف نسبت به سال قبل هستیم که همین مساله سایه خاموشی را پررنگ تر می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برای مقابله با خاموشی امسال نیز مانند سال های قبل تدابیری در نظر گرفته شده تا جایی که به گفته هوشنگ فلاحتیان معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی در حال حاضر تمام نیروگاه ها تحت تعمیرات اساسی و دوره ای قرار گرفته اند و باید گفت که کل طرح های توسعه ای لازم برای گذر از پیک سال 1397 در دستور کار وزارت نیرو قرار دارد که از هم اکنون نیز به اجرا در آمده است.

وی با بیان این که طبق بررسی های صورت گرفته پیک بار تابستان 1397 از مرز 57 هزار مگاوات نیز خواهد گذشت که اگر بخواهیم به راحتی از این پیک عبور کنیم لازم است تدابیر لازم از هم اکنون اندیشیده شود، اظهار کرد: از سری اقداماتی که انجام شده 3500 مگاوات نیروگاه جدید را هم اینک در حال آماده سازی داریم که قرار شده قبل از تابستان سال 1397 یکی پس از دیگری وارد مدار شود.

در خصوص عملکرد برقی ها در تابستان سال 96 نیز باید گفت که شرکت توانیر چند ماموریت در بخش توزیع داشت که یکی از این برنامه ها مدیریت مصرف بود چرا که برای کمبود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاید خاموش شویم ...

شاید خاموش شویم ...