مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1396 ساعت 10:402017-12-16اقتصادي

پرداخت حقوق کارمندان با بیت کوین در ژاپن


یک شرکت ژاپنی حقوق کارمندان و کارکنان خود را به ارز دیجیتالی بیت کوین پرداخت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از گاردین، یک شرکت خصوصی در ژاپن موسوم بهGMO که در زمینه تجارت آنلاین و زیرساخت های اینترنتی و مالی فعالیت می کند، تصمیم گرفته است که ازماه فوریه سال آینده به منظور آشنایی کارکنان خود با ارز دیجیتالی و رمزنگاری شده بیت کوین، حدود 100 هزار ین (معادل 890 دلار) از حقوق کارمندان خود را به ارز بیت کوین پرداخت کند.

هارومی ایشی – سخنگوی شرکت GMO– در این خصوص عنوان کرده است که در صورتی که کارمندان اعلام رضایت کنند، ما قادر خواهیم بود حقوق آنها را به بیت کوین پرداخت کنیم.

وی افزود:" ما قصد داریم بدین منظور واقعا از ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده جدید همچون بیت کوین که جهان را درنوردیده است، استفاده کنیم چراکه فعالیتهای شرکت ما نیز در زمینه تجارت آنلاین و اینترنت است".

وی ادامه داد که این پیشنهاد برای حدودا 4000 نفر از کارمندان ما در شرکت GMO ارائه شده است و آنها باید تا زمان تعیین شده به مدیران خود رضایت خود را اعلام کنند.

این شرکت از ماه مه سال جاری میلادی فعالیت های خود را در حوزه تجارت بیت کوین آغاز کرد و پس از گذشت یک ماه، به تجارت استخراج بیت کوین یا بیت کوین ماینینگ روی آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت حقوق کارمندان با بیت کوین در ژاپن

پرداخت حقوق کارمندان با بیت کوین در ژاپن