مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1396 ساعت 10:402017-12-16اقتصادي

پرداخت تسهیلات ویژه برای گلخانه داران خراسان جنوبی


رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی از تسهیلات ویژه برای گلخانه داران خراسان جنوبی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هاشم ولی پورمطلق ، امروز 25 آذرماه در حاشیه بازدید از چند طرح گلخانه ای در جمع خبرنگاران گفت: برای توسعه گلخانه های سطح خراسان جنوبی برنامه های مدون و مشخصی داریم و تلاش ما برای استفاده مناسب بهره برداران این حوزه است که از تسهیلات ویژه ای برخوردار شوند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی افزود: تسهیلات ویژه ای که برای گلخانه داران تعیین و مشخص شده تنها برای ایجاد انگیزه و سهولت در کار احداث کنندگان گلخانه ها است.

ولی پورمطلق گفت: امکان صدور پروانه برای گلخانه های از 500 متر مربع به بالا وجود دارد و پرداخت تسهیلات نیز بر اساس میزان احداث مشخص می شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با بیان این که پرداخت تسهیلات 150 میلیون ریالی قرض الحسنه با باز پرداخت 2 ساله برای تشویق متقاضیان در نظر گرفته شده است، افزود: پرداخت تسهیلات 10 درصد از محل منابع صندوق توسعه ملی برای احداث و تجهیز گلخانه ها با عاملیت پست بانک هم چنین پرداخت تسهیلات 14 درصد از محل منابع صندوق توسعه ملی برای احداث و تجهیز گلخانه ها با عاملیت بانک کشاورزی صورت می پذیرد که متقاضیان می توانند اقدامات مربوطه را برای دریافت تسهیلات انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات ویژه برای گلخانه داران خراسان جنوبی

پرداخت تسهیلات ویژه برای گلخانه داران خراسان جنوبی