مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1396 ساعت 10:252017-12-16سياسي

عضو حزب موتلفه: احمدی نژاد به دنبال جلوگیری از مطرح شدن لاریجانی در انتخابات است


" عضو شورای مرکزی حزب موتلفه با بیان اینکه احمدی نژاد گوشش بدهکار هیچ جریانی نیست، گفت: اگر اصولگرایان نسبت به رفتارهای احمدی نژاد سکوت می کنند به این دلیل است که وارد بازی دوقطبی سازی شدن جامعه به مصلحت کشور نیست.

حمیدرضا ترقی در گفت وگو با ایلنا، در رابطه با شرکت حزب موتلفه در "اجلاس گفتگوی رهبران احزاب سیاسی جهان" در چین گفت: چین از سران احزاب جهان به خصوص آسیا دعوت کرده بود که بعد از کنگره ای که تشکیل دادند در جلسه همفکری و تبادل نظر بین احزاب جهان شرکت کنند که ما هم هیاتی از حزب موتلفه فرستادیم و معاونت بین المللی حزب و برخی از دوستان دیگر در این اجلاس شرکت کردند و تعاملات خوبی با احزاب شرکت کننده داشتیم .

تلاش برای عضویت آی کپ به عنوان عضو ناظر سازمان ملل وی افزود: این تعاملات در راستای عضویت در" آی کپ" که جزء کمیته دائمی یعنی شورای مرکزی اتحادیه احزاب سیاسی آسیا هستیم صورت می گیرد؛ در این اتحادیه بالغ بر 300 حزب از آسیا شرکت دارند که زمینه عضویت حزب اسلامی کار را هم فراهم کرده و به تصویب رساندیم تا به این مجمع بپیوندند و اکنون از ایران دو حزب عضو این اتحادیه هستند.

ترقی ادامه داد: ارتباط ما با احزاب آسیایی زمینه همکاری در مسائل اختلافی و چالش های سیاسی که در آسیا وجود دارد را فراهم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو حزب موتلفه: احمدی نژاد به دنبال جلوگیری از مطرح شدن لاریجانی در انتخابات است

عضو حزب موتلفه: احمدی نژاد به دنبال جلوگیری از مطرح شدن لاریجانی در انتخابات است