مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1396 ساعت 10:202017-12-16سياسي

حضور وزرای راه و رفاه در جلسات علنی این هفته مجلس


" نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسات علنی هفته جاری ضمن رسیدگی به 6 طرح و 12 لایحه، سوال از وزرای راه و تعاون و رفاه اجتماعی را در دستور کار خود دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی جلسات علنی هفته جاری خود بررسی تقاضای عده ای از نمایندگان در مورد تشکیل کمیسیون ویژه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی را موردرسیدگی قرار می دهند.

همچنین گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی، در مورد بخش تولید با رویکرد اجرای قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی در تامین نیازهای کشور و نیز بررسی تقاضای عده ای از نمایندگان مبنی بر لغو رسیدگی اصل 85 قانون اساسی در مورد لایحه تجارت در دستور کار مجلس قرار دارد.

وزیر راه و شهرسازی برای پاسخ به سوال قاسم احمدی لاشکی نماینده نوشهر و چالوس و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای پاسخ به سوال حسن کامران نماینده اصفهان در جلسه علنی مجلس حضور خواهند داشت.

انتخاب دو نفر از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با رای مجلس به عنوان ناظر در شورای معادن در هر استان نیز در جلسه علنی مجلس انجام خواهد شد.

براساس این گزارش ادامه رسیدگی به طرح اصلاح موادی از قانون آیین نامه داخلی مجلس، طرح الحاق یک تبصره به ماده 353، قانون آیین دادرسی کیفری (اعاده ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور وزرای راه و رفاه در جلسات علنی این هفته مجلس

حضور وزرای راه و رفاه در جلسات علنی این هفته مجلس