مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1396 ساعت 08:452017-12-16سياسي

دستگاه های اجرایی نگران مداخلات مشاوران داوطلب


مدیرعامل خانه سازمان های مردم نهاد استان مرکزی گفت: به واسطه نگرانی و بهانه تراشی های مدیران برخی دستگاه های اجرایی طرح مشاوران داوطلب تاکنون اجرایی نشده است.

- مدیرعامل خانه سازمان های مردم نهاد استان مرکزی مطرح کرد: دستگاه های اجرایی نگران مداخلات مشاوران داوطلب مدیرعامل خانه سازمان های مردم نهاد استان مرکزی گفت: به واسطه نگرانی و بهانه تراشی های مدیران برخی دستگاه های اجرایی طرح مشاوران داوطلب تاکنون اجرایی نشده است.

محمدحسین محمدی در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: سال گذشته با مصوبه استاندار وقت استفاده از مشاوران داوطلب در فرمانداری ها و دستگاه های اجرایی در دستور کار قرار گرفت که تا به امروز اجرایی نشده است.

وی با بیان اینکه خانه براساس این مصوبه برای هر دستگاه اجرایی سه مشاور داوطلب را معرفی کرد تا براساس تخصص و نیاز خود اقدام به انتخاب کنند، اظهار کرد: متاسفانه دستگاه های اجرایی از این اقدام استقبال نکردند و با بهانه هایی همچون بار مالی برای اداره یا ایجاد مشکلات قانونی از این کار سرباز زدند و در واقع جز فرمانداری اراک، هیچ مدیری از این طرح استقبال نکرد و همچنان مقاومت هایی را در این راستا شاهد هستیم.

محمدی تصریح کرد: استفاده از مشاوران دواطلب هیچ گونه منع قانونی و هزینه مالی برای دستگاه های اجرایی به همراه ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی نگران مداخلات مشاوران داوطلب

دستگاه های اجرایی نگران مداخلات مشاوران داوطلب