مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1396 ساعت 06:172017-12-16بين الملل

تحلیلگر پیشین سیا: طبق استدلال هیلی میخاییل کلاشنیکف مقصر هر حمله ای با آکا-47 است


تحلیلگر اسبق مسائل خاورمیانه در سازمان سیا در یادداشتی در نشنال اینترست، استدلال های نیکی هیلی، نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد علیه ایران را زیر سوال برده است.

- طبق استدلال هیلی میخاییل کلاشنیکف مقصر هر حمله ای با آکا-47 است تحلیلگر اسبق مسائل خاورمیانه در سازمان سیا در یادداشتی در نشنال اینترست، استدلال های نیکی هیلی، نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد علیه ایران را زیر سوال برده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، پاول پیلار ، تحلیلگر اسبق مسائل خاورمیانه در سازمان سیا در یادداشتی در نشنال اینترست، استدلال های نیکی هیلی، نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد علیه ایران را زیر سوال برده است.

هیلی روز پنجشنبه با نمایش قطعاتی که به ادعای وی لاشه های موشک ساخت ایران بودند تهران را به انتقال سلاح برای اعضای جنبش انصارالله یمن و نقض قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد متهم کرد.

این مقام دولت ترامپ روز پنجشنبه مدعی شد که روی لاشه های موشک های بازیابی شده از مناطق درگیری، آرم شرکت ایرانی سازنده موشک حک شده است.

پاول پیلار در یادداشت مفصل خود در نشنال اینترست می نویسد: اظهارات هیلی در این جلسه توضیحی درباره اینکه سلاح های اطراف او چه چیزی را درباره سیاست های ایران یا عوامل پیش برنده درگیری ها و بی ثباتی در خاورمیانه نشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیلگر پیشین سیا: طبق استدلال هیلی میخاییل کلاشنیکف مقصر هر حمله ای با آکا-47 است

تحلیلگر پیشین سیا: طبق استدلال هیلی میخاییل کلاشنیکف مقصر هر حمله ای با آکا-47 است