مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1396 ساعت 00:502017-12-15اجتماعي

تدریس سایر دروس در زنگ ورزش تخلف است


مدیرکل تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش درباره تخصیص زنگ ورزش به دروس دیگر چون ریاضی در مدارس گفت: این کار به لحاظ قانونی تخلف است و هیچ مدیری این کار را نمی کند.

- اگر چنین مواردی رخ دهد تخطی از قانون صورت گرفته است.

حسین بابویی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه سال گذشته اتفاق خوبی افتاد و شاهد تصویب افزایش ساعت تربیت بدنی در برنامه درسی در شورای عالی آموزش و پرورش بودیم اظهار کرد: پیش از این هر پایه دو ساعت درس تربیت بدنی داشت، ولی کلاس یازدهم یک ساعت تربیت بدنی و پیش دانشگاهی اصلا زنگ ورزش نداشت.

وی افزود: با مصوبه شورا، زنگ ورزش در پایه یازدهم دو ساعته شد و برای دوره پیش دانشگاهی هم دو ساعت درس تربیت بدنی درنظر گرفتند و در مجموع همه پایه ها دارای دوساعت تربیت بدنی در هفته شدند و سه ساعت به مجموع ساعت درس تربیت بدنی برای 12 پایه اضافه شد.

مدیرکل تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه همه نیازهای حرکتی دانش آموزان در زنگ دو ساعته برطرف نمی شود گفت: البته قرار نیست ما همه نیازهای حرکتی را در زنگ تربیت بدنی بیاموزیم باید در زنگ تربیت بدنی به دانش آموزان آموزش بدهیم و چارچوب ها را بگوییم؛ آنگاه خودبخود نیاز پیدا می کند در ساعات بیرون از مدرسه هم وقت بگذارد و فعالیت مکمل داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدریس سایر دروس در زنگ ورزش تخلف است

تدریس سایر دروس در زنگ ورزش تخلف است