مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1396 ساعت 20:252017-12-15بين الملل

دولت مستعفی یمن خواستار اقدام علیه ایران شد


وزارت خارجه دولت مستعفی یمن از جامعه بین المللی خواست تا به طور فوری تمام مصوبات شورای امنیت و در راس آن مصوبه 2216 اجرایی شود و ایران و حوثی ها به دلیل انجام عملیات خصمانه در یمن و دیگر کشورهای عربی مجازات شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دولت مستعفی یمن ضمن استقبال از گزارش اخیر دبیرکل سازمان ملل در رابطه با اجرایی کردن مصوبه 2231 شورای امنیت که به دخالت های ایران در یمن و حمایت ایران از حوثی ها اشاره دارد، مدعی شد: حمایتی که ایران از حوثی های یمن می کند نه تنها مستحق محکوم کردن بلکه مستحق مجازات است.

دولت مستعفی یمن همچنین مدعی شد: حمایت ایران از حوثی ها باعث شکست گفت وگوی سیاسی و طولانی شدن بحران سیاسی و انسانی یمن شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این ادعاها در حالی مطرح می شود که مقامات کشورمان همواره تاکید می کنند جمهوری اسلامی ایران هیچ گونه دخالتی در کشور یمن ندارد و برای ایجاد راه حل سیاسی و پایان دادن به بحران یمن تلاش های فراوانی کرده است.

در عین حال بر اساس گزارش سازمان ملل مدرکی دال بر این که ایران به مبارزان یمنی سلاح و موشک فروخته است یا موشک هایی که اخیرا به سمت ریاض شلیک شده ایرانی بوده باشد، پیدا نکرده است و تمامی ادعاها در این باره را رد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت مستعفی یمن خواستار اقدام علیه ایران شد

دولت مستعفی یمن خواستار اقدام علیه ایران شد