مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1396 ساعت 20:102017-12-15فناوري

طرح پلیس فتا برای حضور کودکان در فضای مجازی


سرپرست مرکز مبارزه با جرائم ملی سازمان یافته پلیس فتا با تشریح جزییات طرح "کوا" که درباره حضور کودکان در فضای مجازی است، گفت: والدین همانطور که در فضای واقعی مراقب فرزند خود هستند در فضای مجازی هم باید مراقب باشند و از نرم افزارهای کنترل کودک استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ نوروزی با اشاره به اینکه طرح کوا (کودک و اینترنت ) از شهریور سال 95 با همکاری آموزش و پرورش، پلیس فتا و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات آغاز شده و قرار است 270 هزار نفر از دانش آموزان تحت آموزش قرار گیرند گفت: در این طرح تاکنون 500 کارگاه آموزشی برای دانش آموزان برگزار شده است و تا پایان سال 96 قرار است تعداد کارگاه های آموزشی به 900 کارگاه برسد.

سرپرست مرکز مبارزه با جرائم ملی سازمان یافته پلیس فتا گفت: فاز دوم طرح کوا از سال آینده آغاز می شود که در آن والدین و مربیان هم تحت آموزش قرار می گیرند.

نوروزی با اشاره به اینکه پلیس فتا در سال گذشته 610 هزار نفر-ساعت کلاس همگانی برای همه طیف ها برگزار کرد، افزود: از ابتدای سال 96 تاکنون 510 هزار نفر-ساعت کلاس در خصوص شناخت مخاطرات و راه های پیشگیری از آن برگزار شده است.

وی از تدوین راهکارهایی برای حضور کم خطر و بی خطر کودکان و نوجوانان در فضای وب خبر داد و گفت: والدین باید نظارت همراهانه و دوستانه داشته باشند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح پلیس فتا برای حضور کودکان در فضای مجازی

طرح پلیس فتا برای حضور کودکان در فضای مجازی