مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1396 ساعت 17:502017-12-15اقتصادي

حساب «خالی» وزارت کار برای اشتغال!


با گذشت 3 ماه از خبر رییس سازمان برنامه و بودجه مبنی بر واریز 100 میلیارد تومان به حساب وزارت کار برای اجرای برنامه اشتغال، اطلاعات بدست آمده از عدم واریز این اعتبار حکایت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، سیاست دولت برای خروج از بحران بیکاری به عنوان مهمترین چالش پیش رو، از امسال در قالب برنامه اشتغال فراگیر تعریف شد به نحوی که راهبردها و استراتژی های دولت برای ایجاد اشتغال در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی تصویب و اوایل سال جاری به تمام دستگاه های مرتبط ابلاغ شد.

بر اساس برنامه اشتغال فراگیر اختصاص 500 میلیارد تومان از محل اعتبارات بودجه برای فعالیت های مرتبط با اشتغالزایی هدفگذاری شد؛ در همین راستا 26 شهریورماه امسال محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه در نشستی مطبوعاتی با حضور خبرنگاران از واریز 100 میلیارد به حساب وزارت کار به عنوان قسط اول اجرای برنامه اشتغال فراگیر خبرداد؛ اعتباری که طبق اعلام نوبخت برای اجرای طرح کارورزی به عنوان یکی از طرح های اشتغالی دولت ذیل برنامه اشتغال فراگیر ویژه جذب فارغ التحصیلان بیکار تخصیص پیدا کرده است.

در راستای اجرای طرح کارورزی، در صورتی که کارفرمایان، واحدهای تولیدی، صنعتی، کشاورزی و خدماتی نسبت به جذب فارغ التحصیلان بیکار دانشگاهی تحت عنوان کارورز اقدام کنند، دولت در طول مدت اشتغا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حساب «خالی» وزارت کار برای اشتغال!

حساب «خالی» وزارت کار برای اشتغال!