مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1396 ساعت 17:202017-12-15سياسي

علی عسکری: حمایت از شرکت های دانش بنیان با هدف خودکفایی فنی دنبال می شود


رییس سازمان صدا و سیما در مراسم پایانی چهاردهمین اجلاس سراسری رسانه بر حمایت و تعامل بیشتر با شرکت های دانش بنیان در جهت رفع نیازهای فنی این سازمان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی سازمان صدا وسیما، رییس سازمان صدا و سیما در مراسم اختتامیه چهاردهمین اجلاس سراسری رسانه، نهضت تولید محتوا در فضای مجازی را در صدر برنامه های درحال اجرای رسانه ملی دانست و گفت: در آینده شاهد پیشرفت بیش تر در فضای مجازی خواهیم بود و این نظریه را به اثبات می رسانیم که برودکست ها باید بمانند و با حداکثر استفاده از فضای مجازی، خود را بیش تر در معرض دید مخاطب قرار دهند.

عبدالعلی علی عسکری با بیان اینکه باید برای استفاده از تولیدات کاربران در فضای مجازی برنامه ای دقیق داشته باشیم، گفت: بعد از پشت سر گذاشتن تولیدات حرفه ای در فضای مجازی در آینده با تولیدات نیمه حرفه ای، به ویژه تولیدات ویژه کاربران مواجه خواهیم بود و متخصصان فنی ما باید خود را برای این موضوع و استفاده از این تولیدات آماده کنند.

رییس سازمان صدا و سیما اهتمام به مطالعات راهبردی در حوزه فنی و آینده پژوهی و طراحی بهتر برای آینده را از اولویت های معاونت توسعه و فناوری رسانه دانست و افزود: تلاش برای تولید علم در همکاری با مراکز علمی و دانشگاهی و اهمیت دادن به خلاقیت، نوآ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علی عسکری: حمایت از شرکت های دانش بنیان با هدف خودکفایی فنی دنبال می شود

علی عسکری: حمایت از شرکت های دانش بنیان با هدف خودکفایی فنی دنبال می شود