مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1396 ساعت 13:402017-12-15اقتصادي

خودروسازی ایران به "تهرانی مقدم"ها نیاز دارد


در صنعت دفاعی توانسته ایم موفق عمل کنیم، چون اولاً نیاز ملی بوده وثانیاً افرادی همچون شهید تهرانی مقدم به روی کار متمرکز شدند و در ثباتی مدیریتی توانستند کار را به نتیجه برسانند.

اگر در صنعت خودرو همین گونه عمل کنیم موفق می شویم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم، منصور معظمی، معاون وزیر صنعت و رییس سازمان ایدرو با اشاره به اینکه طی دهه های گذشته دولت ها همواره تلاش کرده اند تا استراتژی صنعتی تدوین و توسعه صنعتی را در دستور کار قرار دهند، گفت: در زمان آغاز مسئولیت بنده در ایدرو بعد از بررسی تمامی استراتژی های صنعتی 5 حوزه نفت، خودرو، حمل ونقل، صنایع نوین و پیشرفته و تربیت نیرو در اولویت سیاست ها قرار گرفت.

وی با بیان اینکه برنامه ایدرو حرکت بر اساس همین اولویت ها است، به پردیس خودرو گفت: تلاش ما این است که با توجه به امکانات مالی، نیروی انسانی در این راه٬ تولید داخلی را رونق و توانمند سازیم.

معظمی در پاسخ به این سؤال که "چرا علی رغم صرف هزینه های مختلف در صنعت خودروسازی ولی نتوانسته ایم، خودروساز شویم؟"، اظهار داشت: اینکه خودروسازی طی دهه های گذشته اولویت در صنعت بوده است٬ اشتباه عمل نکرده ایم.

ولی اگر از همان روز اول در صنعت خودرو به روی بخش تحقیق و توسعه و طراحی تمرکز می کردیم امروز می توانستیم همچون خودروسازهای بزرگ دنیا خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودروسازی ایران به "تهرانی مقدم"ها نیاز دارد

خودروسازی ایران به "تهرانی مقدم"ها نیاز دارد