مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1396 ساعت 11:252017-12-15بين الملل

سخنگوی سازمان ملل: شواهد قطعی درباره سازنده موشک های شلیک شده به عربستان وجود ندارد


هیچ شواهد قاطعی که نشان دهد چه کشوری سازنده موشک های شلیک شده توسط حوثی های یمن به عربستان بوده است، وجود ندارد.

- سازمان ملل اعلام کرد: هیچ شواهد قاطعی که نشان دهد چه کشوری سازنده موشک های شلیک شده توسط حوثی های یمن به عربستان بوده است، وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرحان حق، جانشین سخنگوی دبیر کل سازمان ملل در کنفرانس خبری خود در مقر این سازمان در نیویورک گفت که گزارش اخیر دبیرکل به شورای امنیت سازمان ملل، گزارش شش ماهه وی درباره چگونگی اجرای قطعنامه 2231 درباره برنامه هسته ای ایران بود که شامل جزییاتی درباره ابعاد مختلف مربوط به ایران است.

بنا بر گزارش پایگاه اینترنتی سازمان ملل، وی ادامه داد: در بخشی از این گزارش، تحلیلی درباره موشک های شلیک شده از یمن به عربستان ارائه شده است اما هیچ مدرک قاطعی در آن وجود ندارد که کشور سازنده این موشک ها را تعیین کرده باشد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره زمان اعلام دقیق شواهد قطعی کشور سازنده موشک های شلیک شده به عربستان گفت: کمیته کارشناسان (سازمان ملل) همچنان در حال بررسی این مسئله هستند.

فرحان حق همچنین درخصوص گزارش دبیر کل از اجرای توافق هسته ای ایران و گروه 1+5 اظهار داشت: این گزارش به روشنی تصریح می کند که برنامه جامع اقدام مشترک(برجام) یک دستاورد دیپلماتیک است و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی سازمان ملل: شواهد قطعی درباره سازنده موشک های شلیک شده به عربستان وجود ندارد

سخنگوی سازمان ملل: شواهد قطعی درباره سازنده موشک های شلیک شده به عربستان وجود ندارد