مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1396 ساعت 10:202017-12-15اقتصادي

اقتصاد مقاومتی در واقع همان اقتصاد حسابداری است


استاد حسابداری دانشگاه شیراز تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی در واقع همان اقتصاد حسابداری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، پروفسور محمد نمازی در اولین کنفرانس ملی نقش حسابداری، اقتصاد و مدیریت در توسعه پایدار با تاکید بر اقتصاد مقاومتی در تبریز با بیان این که حسابداران، استراتژیست شرکت ها هستند، گفت: حسابداران مغز متفکر سازمان محسوب می شوند و باید به سویی پیش روند که به دولت و کشور خط بدهند و با تحقیق و پژوهش حرفی برای گفتن داشته باشند.

وی با اشاره به این که موضوع اقتصاد مقاومتی باید جدی گرفته شود، گفت: مواردی همچون بهره وری و قیمت تمام شده به اقتصاد مقاومتی نیز مربوط می شود و هم چنین باید از اقتصاد سنتی به اقتصاد حسابداری حرکت کنیم.

وی در خصوص مفهوم توسعه و پایدار ، بیان کرد: توسعه در واقع برآورده کردن نیازهای انسان برای زندگی ابدی است وبه عنوان مثال طبیعت، محیط و هوا جزو توسعه و نیازهای ابدی انسان است و از سویی رشد اقتصادی بر مبنای محیط زیست مفهوم "پایدار" را می رساند.

نمازی، در ادامه تامین نیازهای نسل امروز بدون خسارت به نسل های آینده را تعریف سازمان ملل از توسعه پایدار عنوان کرد و افزود: امروزه ما به دنبال ایجاد توازن و بهینه سازی سود هستیم و سازه های اقتصادی و ملی، سازه های محیطی و سازه های اجتماعی از اجز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد مقاومتی در واقع همان اقتصاد حسابداری است

اقتصاد مقاومتی در واقع همان اقتصاد حسابداری است