مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1396 ساعت 10:002017-12-15ورزشي

رنگرز: روسیه ضعیف نبود؛ ما قدرتمند بودیم


سرمربی تیم کشتی فرنگی بیمه رازی با بیان اینکه هدفمان کسب عنوان قهرمانی جام باشگاه های جهان است گفت: برای نخستین بار توانستیم روسیه را در هر 10 وزن شکست دهیم که نشان دهنده قدرت ماست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن رنگرز سرمربی تیم کشتی بیمه رازی اصفهان گفت: خوشبختانه کشتی گیران ما همگی از آمادگی خوبی برخوردار هستند و آماده ایم برای کسب عنوان قهرمانی به کارمان ادامه دهیم.

طی هفته های گذشته روی نقاط ضعف و قوت خود و کشتی گیران حریف کار کرده ایم و برای مقابله با همه حریفان برنامه ریزی داریم و در نخستین مصاف نیز تیم قرقیزستان را 10 بر صفر شکست دادیم.

وی درباره برد قاطع 10 بر صفر برابر روسیه و ناکامی روسیه در رسیدن به نیمه نهایی گفت: برای تیم قدرتمند روسیه نیز برنامه ریزی جداگانه ای داشتیم.

هر چند فکر می کردیم که با این تیم در فینال روبرو شویم اما با توجه به قرعه کشی مسابقات در مرحله گروهی به مصاف روسیه رفتیم.

این تیم با چندین قهرمان جهان و المپیک خود در جام باشگاه های جهان حضور پیدا کرده بود و از سوی دیگر نباید فراموش کنیم که آنها با قبول شکست 10 بر صفر، به قدرت تیم ایران باختند و برای نخستین مرتبه بود که در هر 10 وزن آنها را شکست دادیم.

دارنده مدال طلای جهان ادامه داد: ما نیز انتظار چنین شکستی را از آنان نداشتیم اما با توجه به اینکه به همراه کاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رنگرز: روسیه ضعیف نبود؛ ما قدرتمند بودیم

رنگرز: روسیه ضعیف نبود؛ ما قدرتمند بودیم