مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1396 ساعت 08:502017-12-15اقتصادي

گاو پیشانی سفیدِ تولید!


اهمیت بالای سلامت مصرف کنندگان موجب شده تا ممنوعیت تولید و واردات محصولات دخانی معطر در نهایت توسط هیئت عمومی دیوان عدالت اداری به تصویب رسیده و به زودی به دو وزراتخانه متولی ابلاغ شود، - تصمیمی که صدای تولیدکنندگان محصولات دخانی معطر را درآورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سوی دیگر این ماجرا تولیدکنندگان و دل نگرانی آن ها به دلیل سرمایه گذاری های صورت گرفته است و با ممنوعیت تولید، اشتغالزایی انجام شده در این حوزه با چالش های مختلفی روبه رو می شود.

حتی تولیدکنندگان اعلام کردند که شرایط روانی بازار پس از مصوبه هیئت عمومی دیوان عدالت اداری موجب افزایش 100 درصدی تنباکوی معسل در برخی طعم ها شده و تناسب تعادل درعرضه و تقاضای این محصولات را بر هم زده است.

آن ها معتقدند که پس از ابلاغ رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری مبنی بر توقف واردات تنباکوی معسل، عاملان توزیع با توجه به تقاضای بالای بازار مصرف برای خرید این محصولات هجوم آورده و نتیجه این تصمیم در نهایت موجب تهدید شدید سلامت عمومی جامعه به دلیل عدم نظارت بهداشتی بر این تولیدات، عدم تحقق درآمدهای دولت به دلیل تامین نیاز بازار از مبادی غیررسمی، کاهش شدید قیمت ها به دلیل عدم پرداخت عوارض و مالیات و افزایش میزان مصرف، افزایش میزان تبلیغات از سوی قاچاقچیان به دلیل عدم امکان شناسای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاو پیشانی سفیدِ تولید!

گاو پیشانی سفیدِ تولید!