مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1396 ساعت 21:052017-12-14سياسي

سردار حاجی زاده: همه باید به کمک دولت بیایند تا مشکلات حل شود


فرمانده نیروی هوافضای سپاه در همایش بسیج اساتید که در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد با تبریک پیروزی جبهه مقاومت در غلبه بر داعش، خاطرنشان کرد: - واقعیت آن است که عمق توطئه و بزرگی خطر داعش هنوز برای مردم ما روشن نیست و علت این موضوع نیز فاصله داشتن منطقه تهدید با ما و تبیین نشدن ابعاد این موضوع است که به تبع آن ابعاد این پیروزی بزرگ هم بر ما به درستی روشن نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار امیرعلی حاجی زاده با تاکید بر اهمیت آینده نگری و تخمین درست و فهم صحیح مسائل در زمان ایجاد تهدیدهایی اینچنینی گفت: رهبر معظم انقلاب در همان اوایل پیدایش داعش ابعاد آن را به درستی تشخیص دادند.

همچنین حضور مسشتاران ایرانی در جبهه مقاومت جهت مقابله با غده سرطانی داعش از ابعاد مهمی برخوردار است که در زمانی مناسب باید به آن پرداخته شود.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه اظهار کرد: یکی از موضوعات حائز اهمیت در پیروزی اخیر محور مقاومت این بود که این محور بر دشمنی بزرگ غلبه کرد؛ جبهه غربی عبری عربی مورد حمایت آمریکا و عربستان و رژیم صهیونیستی بودند.

در این زمینه اگر به خروجی مراکز مطالعات غربی نگاه کنید متوجه می شوید که این طرح از سوی آنها از پیش طراحی شده و چون توان رویارویی مستقیم با انقلاب را در خود ندیده اند، قصد داشتند تا از توان مسلمانان علیه مسلم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار حاجی زاده: همه باید به کمک دولت بیایند تا مشکلات حل شود

سردار حاجی زاده: همه باید به کمک دولت بیایند تا مشکلات حل شود